We veranderen bedrijven van succesvolle ondernemers in het merk dat het zou moeten zijn.

(Re)branding

Van bedrijf naar merk

Je wilt opvallen. Laten zien waar je voor staat. Je kunnen vasthouden aan een eerlijk en aantrekkelijk verhaal. Dan is het hoog tijd om van je bedrijf een merk te maken. Je imago, uitstraling en boodschap naadloos op elkaar afstemmen? Dit traject is voor jou.

check de aanpak

Merkactivatie

Strijdpartners

Je merk klopt aan alle kanten. Top. Nu moet dat verhaal nog verteld worden. Zichtbaar zijn op de juiste plekken, met de juiste boodschap: dat is hoe het werkt. Kies voor passende uitingen volgens een campagnematig plan. Met doelen en budgetten die je zelf bepaalt.

check de aanpak

Zichtbaar met een sterk communicatieplan

Reclamebureau Amersfoort


We zetten voor de lange termijn uiteen waar je merk allemaal zichtbaar zal zijn. Op een billboard of bij een netwerkevent? Met Google advertenties of een guerrilla-actie? Een relatiemagazine of tv commercial? Voor al die uitingen bepalen we vervolgens wat de inhoud wordt. Zo ontwikkelen we een sterk en gebalanceerd pakket aan reclamemateriaal dat jouw marketingdoelen waarmaakt.

Als je het écht goed wilt aanpakken, zul je moeten werken met een communicatieplan. Zo’n communicatieplan is een dynamische strategie die bestaat uit planningen, checklists en creatieve ideeën. Dat kan voor de een gaan over het adverteren met verschillende campagnes, en voor de ander over 1 duidelijke boodschap zo consistent mogelijk verkondigen. Net wat er op dat moment voor je merk nodig is. Aan de hand van je doelstellingen en budget bedenken we hier een realistisch idee voor, zoals lanceringen, korte seizoensacties of langdurige branding campagnes.

Jouw merk,
onze missie

rebranding
Merknaam
Pay-off
logo
huisstijl
merkgids
website
Lancering
marKETINGPLAN
contentplan
Werving
promotie
Video Frame

10 / 03 / 23

video: Sascha Waack

“Het belangrijkste is dat je geen concessies doet. Je moet het helemaal goed doen, of helemaal niet.”

Naud Rommens / 5VOOR12

Brands background

Practice what you preach

Ons werk