Wij zijn hét reclamebureau Amersfoort waar jij naar op zoekt bent. Met ons uitgedachte communicatieplan ontwikkelen we een sterk en gebalanceerd pakket aan reclamemateriaal dat jouw marketingdoelen waarmaakt. De communicatie-experts van Goud & Kobalt tillen jouw merk naar nieuwe hoogten.
Als je het écht goed wilt aanpakken, zul je moeten werken met een communicatieplan. Zo’n communicatieplan is een dynamische strategie die bestaat uit planningen, checklists en creatieve ideeën. Dat kan voor de een gaan over het adverteren met verschillende campagnes, en voor de ander over 1 duidelijke boodschap zo consistent mogelijk verkondigen. Net wat er op dat moment voor je merk nodig is. Aan de hand van je doelstellingen en budget bedenken we hier een realistisch idee voor, zoals lanceringen, korte seizoensacties of langdurige branding campagnes.
Algehele verzorging
Met onze in-house concepters en designers maken we uitingen die de aandacht trekken. Ook schakelen we met bijvoorbeeld fotografen, illustratoren, online marketeers en copywriters. Zo hoef jij je nergens druk over te maken.
Crossmediale aanpak
We bepalen per platform en middel wat de boodschap zou moeten zijn. We denken dus mee in de breedte van alle merkuitingen: online en offline. Crossmediaal, zeggen ze dan.
Alle doelgroepen tellen
We zorgen ervoor dat alles op elkaar is afgestemd en op de juiste manier overkomt bij jouw doelgroep. Heb je te maken met meerdere doelgroepen? Dan wil de één vaak iets anders horen dan de ander. In dat geval is het belangrijk om klantprofielen (persona’s) te ontwikkelen. Op die manier wordt het heel duidelijk wie je verschillende klanten zijn en welk middel welke boodschap nodig heeft. Dat zorgt voor helderheid.
Van begin tot eind ondersteuning
De hele klantreis (customer journey) komt bij ons aan bod. Van het eerste contactmoment tot de aftersales. Want elk detail telt.
We zetten voor de lange termijn uiteen waar je merk allemaal zichtbaar zal zijn. Op een billboard of bij een netwerkevent? Met Google advertenties of een guerrilla-actie? Een relatiemagazine of tv commercial? Voor al die uitingen bepalen we vervolgens wat de inhoud wordt. Zo ontwikkelen we een sterk en gebalanceerd pakket aan reclamemateriaal dat jouw marketingdoelen waarmaakt.
Benieuwd naar wat onze communicatie-experts voor jouw reclame kunnen betekenen? Neem vandaag nog contact op met Goud & Kobalt.
Van bedrijf naar merk
Je wilt opvallen. Laten zien waar je voor staat. Je kunnen vasthouden aan een eerlijk en aantrekkelijk verhaal. Dan is het hoog tijd om van je bedrijf een merk te maken. Je imago, uitstraling en boodschap naadloos op elkaar afstemmen? Dit traject is voor jou.
check de aanpakStrijdpartners
Je merk klopt aan alle kanten. Top. Nu moet dat verhaal nog verteld worden. Zichtbaar zijn op de juiste plekken, met de juiste boodschap: dat is hoe het werkt. Kies voor passende uitingen volgens een campagnematig plan. Met doelen en budgetten die je zelf bepaalt.
check de aanpakReclamebureau Amersfoort
We zetten voor de lange termijn uiteen waar je merk allemaal zichtbaar zal zijn. Op een billboard of bij een netwerkevent? Met Google advertenties of een guerrilla-actie? Een relatiemagazine of tv commercial? Voor al die uitingen bepalen we vervolgens wat de inhoud wordt. Zo ontwikkelen we een sterk en gebalanceerd pakket aan reclamemateriaal dat jouw marketingdoelen waarmaakt.
Als je het écht goed wilt aanpakken, zul je moeten werken met een communicatieplan. Zo’n communicatieplan is een dynamische strategie die bestaat uit planningen, checklists en creatieve ideeën. Dat kan voor de een gaan over het adverteren met verschillende campagnes, en voor de ander over 1 duidelijke boodschap zo consistent mogelijk verkondigen. Net wat er op dat moment voor je merk nodig is. Aan de hand van je doelstellingen en budget bedenken we hier een realistisch idee voor, zoals lanceringen, korte seizoensacties of langdurige branding campagnes.
10 / 03 / 23
video: Sascha Waack
“Het belangrijkste is dat je geen concessies doet. Je moet het helemaal goed doen, of helemaal niet.”
Naud Rommens / 5VOOR12
Practice what you preach