Hoe we dat aanpakken

Doen wat nodig is


Voor we beginnen, checken we je merk. Daarna werken we met een jaarplan waarbij jij het budget en de tijd bepaalt en wij de route. We stemmen de communicatie op elkaar af en maken beslissingen die het plan versterken.

We monitoren, passen aan en meten het effect. Geen uitgebreide rapporten, maar door het merk nauwlettend te volgen weten we wat nodig is. We bijten ons vast en laten niet los.

Waarom zou je?

  • Meer structuur in je communicatie

  • Minder ad-hoc reclame maken

  • Vaker gezien- en sneller herkend worden

  • Meer vertrouwen en professionaliteit kweken

  • Je visie duidelijker maken door herhaling

  • Meer controle over je merkimago

Dit heb je nodig

  • Een sterk gebouwd merk

  • Intern marketingteam of persoon

  • Inzicht in de klantreis (customer journey)

  • Goed overwogen marketingbudget

  • Een duidelijke boodschap

  • Concrete marketingdoelen

rebranding
Merknaam
Pay-off
logo
huisstijl
merkgids
website
Lancering
marKETINGPLAN
contentplan
Werving
promotie
Nog geen sterk merk?
Bekijk dan onze pagina over
(re)branding.
(Re)branding

Waarom niet voor iedereen?

Commitment


Als je alles kunt afvinken, ben je in theorie geschikt. Maar dan nog de vraag: zijn we een match? Deze samenwerking vraagt om commitment. Minstens een jaar. Pas dan kunnen we een solide plan maken.

We gaan er volledig voor en houden alles nauwlettend in de gaten. Dat doen we graag. We zitten er bovenop. Een intensief traject waar je maar net zin in moet hebben.

Video Frame

10 / 03 / 23

video: Sascha Waack

“Het is handig dat ik bij jullie kan checken: ‘Klopt dit en past het nog steeds bij ons merk?’ Dan weet ik zeker dat ik goed bezig ben.”

Dingena Verweij / De Kaap

Is jouw merk actief genoeg?

Dit mag je verwachten

Een intensieve samenwerking


  • Een doordachte jaarplanning
  • Weloverwogen advies over budgetten
  • Aansturing van je interne marketingteam
  • Briefen en begeleiden van externe creatieven
  • Gegarandeerde betrokkenheid van merkexperts
  • 3-maandelijkse check-up dagen
  • Bewaken van alle gestelde deadlines
  • Alles ingericht in de online tool Asana
  • Continue Whatsapp support
  • (Ongevraagde) adviezen

Durf risico te nemen


Het effect

Bestendige resultaten


  • Effectieve communicatie op tactische momenten

  • Een jaar vooruitgedacht

  • Consistente uitingen die aan alle kanten kloppen

  • Wekelijks actief feedback en advies

  • Gedeelde verantwoordelijkheid voor merkbewaking

  • Bouwen aan merkherkenning

De investering

Dit gaat het kosten


De investering voor deze samenwerking is €1850 per maand, exclusief het budget voor middelen en media. We kunnen werken met elk bedrag, zo creatief zijn we. Maar zoals altijd geldt: hoe meer je investeert, hoe meer je eruit haalt. Gartner (bron: Business insights & trends) heeft aangetoond dat bedrijven in 2022 gemiddeld 9,5% van hun omzet besteedden aan marketing.

Jouw investering hangt af van je branche, type bedrijf en doelen. Maar zeker ook van hoe sterk je merk is. Wij geloven dat een sterk merk minder moeite hoeft te doen om klanten aan te trekken. Minder gezien worden, maar meer gevonden worden. Zelf besteden we namelijk maar 5% van onze omzet. Weet je dat ook weer.

Contact Goud & Kobalt
Flag

Ben je er klaar voor?