Effectief zichtbaar zijn
Een sterk merk dat niet wordt gezien, is doodzonde. Terwijl de oplossing zo simpel is: zichtbaar zijn op de juiste plek, met de juiste boodschap. Dat is het mooie van branding op niveau. Met een goed doordachte en planmatige aanpak heb je geen ingewikkelde strategieën en tactieken nodig. Dan komt succes vanzelf.
Doen wat nodig is
Voor we beginnen, checken we je merk. Daarna werken we met een jaarplan waarbij jij het budget en de tijd bepaalt en wij de route. We stemmen de communicatie op elkaar af en maken beslissingen die het plan versterken.
We monitoren, passen aan en meten het effect. Geen uitgebreide rapporten, maar door het merk nauwlettend te volgen weten we wat nodig is. We bijten ons vast en laten niet los.
Meer structuur in je communicatie
Minder ad-hoc reclame maken
Vaker gezien- en sneller herkend worden
Meer vertrouwen en professionaliteit kweken
Je visie duidelijker maken door herhaling
Meer controle over je merkimago
Een sterk gebouwd merk
Intern marketingteam of persoon
Inzicht in de klantreis (customer journey)
Goed overwogen marketingbudget
Een duidelijke boodschap
Concrete marketingdoelen
Commitment
Als je alles kunt afvinken, ben je in theorie geschikt. Maar dan nog de vraag: zijn we een match? Deze samenwerking vraagt om commitment. Minstens een jaar. Pas dan kunnen we een solide plan maken.
We gaan er volledig voor en houden alles nauwlettend in de gaten. Dat doen we graag. We zitten er bovenop. Een intensief traject waar je maar net zin in moet hebben.
10 / 03 / 23
video: Sascha Waack
“Het is handig dat ik bij jullie kan checken: ‘Klopt dit en past het nog steeds bij ons merk?’ Dan weet ik zeker dat ik goed bezig ben.”
Dingena Verweij / De Kaap
Een intensieve samenwerking
Durf risico te nemen
Bestendige resultaten
Effectieve communicatie op tactische momenten
Een jaar vooruitgedacht
Consistente uitingen die aan alle kanten kloppen
Wekelijks actief feedback en advies
Gedeelde verantwoordelijkheid voor merkbewaking
Bouwen aan merkherkenning
Dit gaat het kosten
De investering voor deze samenwerking is €1850 per maand, exclusief het budget voor middelen en media. We kunnen werken met elk bedrag, zo creatief zijn we. Maar zoals altijd geldt: hoe meer je investeert, hoe meer je eruit haalt. Gartner (bron: Business insights & trends) heeft aangetoond dat bedrijven in 2022 gemiddeld 9,5% van hun omzet besteedden aan marketing.
Jouw investering hangt af van je branche, type bedrijf en doelen. Maar zeker ook van hoe sterk je merk is. Wij geloven dat een sterk merk minder moeite hoeft te doen om klanten aan te trekken. Minder gezien worden, maar meer gevonden worden. Zelf besteden we namelijk maar 5% van onze omzet. Weet je dat ook weer.