Merkstrategie

Amnesty international


Archetypen

Hero + Outlaw

Focus

Wereldwijd onrecht

Essentie

Wat: Amnesty onderzoekt onrecht en maakt het zichtbaar. Hoe: Regeringen en bedrijven onder druk zetten met rapporten, persberichten, lobby, acties en campagnes. Waarom: Ieder mensenleven is een strijd waard.

bron: instagram @amnestynl

bron: act.amnestyusa.org

Vanaf het moment dat we ons bedrijf startten, was onze intentie om te delen zodra we genoeg verdienen.

Waarom Amnesty

Organisatie naar ons hart


Wij voelen ons verbonden met merken met een missie. Ons werk is misschien klein in vergelijking, maar we delen hun stijl, inzet, daadkracht en lef. We willen ons bedrijf runnen met ballen, met een duidelijk doel voor ogen. Amnesty geeft ons het perfecte voorbeeld.

Daarnaast richten ze zich op onderwerpen waar we sterke betrokkenheid bij voelen. Met name de focus op racisme en gelijke rechten voor vrouwen en mensen uit de LGBT+ community. Onze support is dus een no brainer.

“Mijn oma heeft zich jaren voor Amnesty ingezet. Nu delen wij onze winst met hen. Mooi om op deze manier het stokje over te kunnen nemen.”

Thomas Kristian Teerink

Wij doneren. Maar Amnesty steunen
kan op veel manieren.

bekijk hoe